siófoki epreskert

Bár egy második emeleti lakásban élünk, szeretünk kertészkedni. Ezért mindig volt bérelt kertünk, de most hirtelen kettő is lett. Az új kertünkben hagyományos falusi módszerekkel szeretnénk zöldséget és bogyós gyümölcsöket termelni. Megosztjuk veletek a tapasztalatainkat, örömünket, bánatunkat, és, ha akarjátok, a munkánk eredményét is.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

ennyien néznek

web counter
free counters

Utolsó kommentek

  • lac1: Hahó Miriamele, semmi fejlemény? Év elejéig majdnem minden nap rád néztem, most már ritkábban, 3-... (2015.09.27. 23:20) Vége van....
  • Ms.Szarkasztika: Szia Nem ehhez a temahoz szolnek hozza. Kokeny lelohely ugyeben nyomozok.Tudnal nekem segiteni hol... (2014.11.21. 12:40) Vége van....
  • lac1: Megmondom őszintén, hogy a sok-sok kert között én már elvesztem. Igaz, nem is próbálom meg követni... (2014.07.25. 23:15) Vége van....
  • lac1: @miriamele: Köszi, ma éppen gombát szedni voltunk a tulajjal. Olyan rendes velem, hogy már tényl... (2014.07.25. 23:12) Ma végre lazább napom van.
  • miriamele: @lac1: Nahát, gratulálok! (2014.07.25. 21:01) Ma végre lazább napom van.
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • lac1: Hahó Miriamele, semmi fejlemény? Év elejéig majdnem minden nap rád néztem, most már ritkábban, 3-... (2015.09.27. 23:20) Vége van....
  • lac1: @miriamele: Köszi, ma éppen gombát szedni voltunk a tulajjal. Olyan rendes velem, hogy már tényl... (2014.07.25. 23:12) Ma végre lazább napom van.
  • lac1: @miriamele: csak a mamát tudom idézni, hogy a vert, franciázó Napóleon hazatérő seregéből valaki... (2014.07.10. 18:12) a béke szigete
  • lac1: Eh, na végre, egy igaz poszt. Van itt minden, kert, évzáró, családi buli, bográcsozás, minden, Ezt... (2014.06.22. 09:16) Június eddig
  • lac1: @miriamele: Hát pedig... és még ha szépen szednék, de ezek állatok ezek a rohadt cigányok, ezen... (2014.06.06. 22:26) Arra várok, hogy...

Linkblog

Egy mozgalmas nap

2012.04.07. 19:46 - miriamele

Címkék: zenekar otthon bogrács

Borongós napnak indult ez a mai, de azért nagyon korán felkeltem. Főleg azért, mert nem akartam, hogy Lola valami csúfságot csináljon, amikor kisebbikemék itthon vannak, meg kalácsot is akartam sütni.

A java csak 7 után kezdődött, amikor elkezdtünk bográcsozni, és azért rimánkodtunk, hogy csak addig bírja ki az eső, ameddig meg nem fő a kajánk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt még csak éppen hogy összeállítva rotyog a marhapörköltnek való.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A fő hozzávalók. Egyik az ételbe, másik a szakácsba, a víz meg csak úgy, hátha kell.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pont olyan jó lett, amilyen szép.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A szakértelemnél fontosabb dolog nincs a világon.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Olyan nagyon meleg azért nem volt, amint látjátok. Ennél a pontnál már minden lakó kinézett az erkélyén, hogy mit csinálunk, és mi az a finom illat. Rajtunk kívül nem szokott más főzni a parkolóban, de mi szoktunk. Grillezni is. Mindenki gondol, amit akar, de mi használjuk a rendelkezésünkre álló teret.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Azért ne felejtkezzünk el a második napjukat töltő csirkékről sem. Itt a mai termés, egy kivételével, mert azt most este találtuk, amikor zárkóztunk. Az egyiknek a hegye meg van törve, mert annak ellenére, hogy szép tojófészkeket rendeztünk be nekik, az egyik a csalánbokor kellős közepére, ráadásul egy kőre tojta a magáét.

A kajára visszatérve, kibírta az idő, amíg megfőtt. Ahogyan hozták fel a bográcsot, elkezdett esni, de akkor már a lépcsőházban voltak, nem ártott senkinek az eső.

Délután sem esett, miközben a hajóállomáson a fesztiválon zenéltek. Bár jobb idő lehetett volna, többen lettek volna, de a zene így is nagyon jó volt, aki nem ment oda meghallgatni csak magára vethet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Játszik a Fondor zenekar.

Aztán vége lett a műsornak, mindenki felkerekedett és visszajöttünk ebédelni, illetve pótebédelni, aki már megtette korábban is. Pillanatok alatt elfogyott a bogrács tartalma egy kenyérrel, meg minden más is. Kedves egészségükre.

Közben nyári zivatar kerekedett, dörgött-villámlott. Reméltem, lesz a tyúkoknak annyi esze, hogy elülnek, és hála istennek volt is. amikor zárni mentünk és szakadt az eső, csak egy bóklászott kint, meg egy a fészerben, a többi bent volt. Reméljük eláll az eső az éjszaka, és holnap szép napos időnk lesz. Kellett az eső nagyon, de a napsütés csak szebb ilyenkor, tavasszal.

A bejegyzés trackback címe:

https://epreskert.blog.hu/api/trackback/id/tr1004370163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lac1 2012.04.07. 21:56:45

Juhé, olvasás közben éppen gondoltam, hogy csak nem a parkolóban-lakótelepen, mert az első képen láttam az aszfaltos részt, de aztán tovább olvastam!
Amúgy azt fedeztem fel, hogy nekem is ilyen bográcstartóm van. Én holnapra terveztem a kerti partit, csak én olyan grill-félét csinálok.


süti beállítások módosítása