siófoki epreskert

Bár egy második emeleti lakásban élünk, szeretünk kertészkedni. Ezért mindig volt bérelt kertünk, de most hirtelen kettő is lett. Az új kertünkben hagyományos falusi módszerekkel szeretnénk zöldséget és bogyós gyümölcsöket termelni. Megosztjuk veletek a tapasztalatainkat, örömünket, bánatunkat, és, ha akarjátok, a munkánk eredményét is.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

ennyien néznek

web counter
free counters

Utolsó kommentek

  • lac1: Hahó Miriamele, semmi fejlemény? Év elejéig majdnem minden nap rád néztem, most már ritkábban, 3-... (2015.09.27. 23:20) Vége van....
  • Ms.Szarkasztika: Szia Nem ehhez a temahoz szolnek hozza. Kokeny lelohely ugyeben nyomozok.Tudnal nekem segiteni hol... (2014.11.21. 12:40) Vége van....
  • lac1: Megmondom őszintén, hogy a sok-sok kert között én már elvesztem. Igaz, nem is próbálom meg követni... (2014.07.25. 23:15) Vége van....
  • lac1: @miriamele: Köszi, ma éppen gombát szedni voltunk a tulajjal. Olyan rendes velem, hogy már tényl... (2014.07.25. 23:12) Ma végre lazább napom van.
  • miriamele: @lac1: Nahát, gratulálok! (2014.07.25. 21:01) Ma végre lazább napom van.
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • lac1: Hahó Miriamele, semmi fejlemény? Év elejéig majdnem minden nap rád néztem, most már ritkábban, 3-... (2015.09.27. 23:20) Vége van....
  • lac1: @miriamele: Köszi, ma éppen gombát szedni voltunk a tulajjal. Olyan rendes velem, hogy már tényl... (2014.07.25. 23:12) Ma végre lazább napom van.
  • lac1: @miriamele: csak a mamát tudom idézni, hogy a vert, franciázó Napóleon hazatérő seregéből valaki... (2014.07.10. 18:12) a béke szigete
  • lac1: Eh, na végre, egy igaz poszt. Van itt minden, kert, évzáró, családi buli, bográcsozás, minden, Ezt... (2014.06.22. 09:16) Június eddig
  • lac1: @miriamele: Hát pedig... és még ha szépen szednék, de ezek állatok ezek a rohadt cigányok, ezen... (2014.06.06. 22:26) Arra várok, hogy...

Linkblog

Kutya meleg van, ma is.

2011.07.11. 11:19 - miriamele

Címkék: kaktusz kert bab

Szóval, tegnap odáig jutottam, hogy feltettem a méteres babról készült fényképet, és már szóltak is, hogy menjünk a kertbe. Mivel ez nélkülem, lévén az egyetlen sofőr, igencsak nehezen menne, itthagytam hát a blogírást, és mentem. Ez egy tegnapi történet folytatása.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A kert buja dzsungellé változott. (A lemenő nap fényében, és Lolika farkincája végén)

Muszáj volt a késői káposztákat megpermetezni, mert meglepte őket a földibolha.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A babok is már majdnem befutották a karókat. Persze a méteres bab hosszú termései a bokor legalján nőnek, hogy földesek legyenek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kinyíltak, és azóta sajnos el is hervadtak a kaktuszvirágok. Az egyiken négy, a másikon három.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Illatárban úszott a szobánk az éjszakában. Reggelre elszáll az illat.Lehet, hogy még egy napig megmarad a virág, de illata már nincs. Aztán összecsukódik és elhervad.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://epreskert.blog.hu/api/trackback/id/tr663056973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lac1 2011.07.11. 18:06:38

Miért csak te vagy az egyetlen "soffőr"?

Yato Squaw 2011.07.11. 20:02:59

@lac1: Hát, mert most nem bringával mentek :)

Csodaszépek a virágok! Elolvasom végre A kaktusz virágát, csak nyisson ki a könyvtár :)

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2011.07.12. 12:26:46

Mert én vagyok az egyetlen jogosítvány tulajdonosa. Nagykorú lányok nincsenek jelen, a jelenlevő nagykorú férfiaknak meg soha nem is volt, és már, szerintem, nem is lesz
@Yato Squaw: ilyen melegben nem lehet biciklivel menni, odapörkölnének a lányok. Megesz az anyjuk, ha bajuk esik. Illetve megeszem magamat. Tavaly is úgy vigyáztam rájuk, mint a hímes tojásra, jöttek értük a szüleik, és délelőtt 10-től este hatig kint voltak velük a strandon, minden határozott figyelmeztetésem ellenére. Gondolhatjátok...

lac1 2011.07.12. 21:44:46

@miriamele:

Férfinak nincs jogsija? Igaz, "ismeretségi" körömben ő lehet a harmadik-negyedik, akinek nincs, de... furcsa, na.

A lányok megpörkölődtek a strandon, vagy mi?

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2011.07.13. 12:05:26

@lac1: Meg, nem kifejezés. oda is kozmáltak.

lac1 2011.07.13. 19:07:58

@miriamele:
Tudod, én már rájöttem valamire. A dolog mindenki előtt ismert de senki, vagy alig alkalmazzák.
Az okos a más kárán, a hülye a sajátján sem tanul. Hidd el - bár gyerek esetében ezt nehéz megtenni - ezután már soha többé nem kell mondanod nekik ezt. Én pl. amikor leviszem őket a Balcsira, 11 órakor kiparancsolom őket a vízből - pedig a nagyobbik már nagy - igaz ez már egy előtte napi gondolkodást megkíván, kártya, könyv, társasjáték csomagolása, egészen 15 óráig. Illetve Földváron a szabadstrandon van olyan hely, ahol a fák árnyékot vetnek a vízre, oda mehetnek.

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2011.07.14. 09:04:59

@lac1: Hála Istennek, nekem elsőre szót fogadnak. Nem is velük van a baj, hanem a felelőtlen..., tudodkikkel. Maguktól még nem tudják megítélni, mennyi az elég a napsütésből. Mellesleg én tudom, mégis megsütötte a fejemet tegnap a napocska. Elég ramatyul is vagyok.

lac1 2011.07.14. 19:19:11

@miriamele:
Tudom: szülőkkel. Egy valamit tudomásul kell még venni, senkin nem kell és nem is érdemes segíteni az akarata ellenére. Igen, néha máson csapódik az ostor vége. Sajnos ebben az esetben azt is érdemes a magunkévá tenni, hogy nem tudunk mindenkin, nem lehet mindenkin. Az enyéimek nagyjából gond nélkül élték túl egy 15-20 éves korszakot, persze voltak apróbb problémák, biciklilopás, kerítéses leesés, de tulajdonképpen én nem panaszkodom. Habár... én ezidáig soha nem voltam orvosnál ügyetlenkedésből, balesetből kifolyólag. Se repedés,sem törés, sem varrás.

lac1 2011.07.18. 19:23:18

@miriamele:
Hát igen. A legnagyobb szerencsém tulajdonképpen az, hogy van három egészséges gyerekem - ha az állandó idegesítést nem számítom szerencsétlenségnek.

lac1 2011.07.19. 20:00:40

@miriamele:

Meg is kapom - az onokákkal, gondolom. De legalább akkor már tudom, mit nem szabad még egyszer elkövetnem. És nekik (az okokáknak) egyszer harminc év múlva jól elmondom, hogy mit csinált az apjuk és az anyjuk.
:-)


süti beállítások módosítása