siófoki epreskert

Bár egy második emeleti lakásban élünk, szeretünk kertészkedni. Ezért mindig volt bérelt kertünk, de most hirtelen kettő is lett. Az új kertünkben hagyományos falusi módszerekkel szeretnénk zöldséget és bogyós gyümölcsöket termelni. Megosztjuk veletek a tapasztalatainkat, örömünket, bánatunkat, és, ha akarjátok, a munkánk eredményét is.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

ennyien néznek

web counter
free counters

Utolsó kommentek

  • lac1: Hahó Miriamele, semmi fejlemény? Év elejéig majdnem minden nap rád néztem, most már ritkábban, 3-... (2015.09.27. 23:20) Vége van....
  • Ms.Szarkasztika: Szia Nem ehhez a temahoz szolnek hozza. Kokeny lelohely ugyeben nyomozok.Tudnal nekem segiteni hol... (2014.11.21. 12:40) Vége van....
  • lac1: Megmondom őszintén, hogy a sok-sok kert között én már elvesztem. Igaz, nem is próbálom meg követni... (2014.07.25. 23:15) Vége van....
  • lac1: @miriamele: Köszi, ma éppen gombát szedni voltunk a tulajjal. Olyan rendes velem, hogy már tényl... (2014.07.25. 23:12) Ma végre lazább napom van.
  • miriamele: @lac1: Nahát, gratulálok! (2014.07.25. 21:01) Ma végre lazább napom van.
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • lac1: Hahó Miriamele, semmi fejlemény? Év elejéig majdnem minden nap rád néztem, most már ritkábban, 3-... (2015.09.27. 23:20) Vége van....
  • lac1: @miriamele: Köszi, ma éppen gombát szedni voltunk a tulajjal. Olyan rendes velem, hogy már tényl... (2014.07.25. 23:12) Ma végre lazább napom van.
  • lac1: @miriamele: csak a mamát tudom idézni, hogy a vert, franciázó Napóleon hazatérő seregéből valaki... (2014.07.10. 18:12) a béke szigete
  • lac1: Eh, na végre, egy igaz poszt. Van itt minden, kert, évzáró, családi buli, bográcsozás, minden, Ezt... (2014.06.22. 09:16) Június eddig
  • lac1: @miriamele: Hát pedig... és még ha szépen szednék, de ezek állatok ezek a rohadt cigányok, ezen... (2014.06.06. 22:26) Arra várok, hogy...

Linkblog

Meggyes történet karfiollal

2011.06.13. 16:22 - miriamele

Címkék: meggy kert gyümölcsös

Kicsit fáziskésében vagyok, mint mindig, de sebaj. Ez is tegnapi történet. Tehát vasárnap délelőtt útnak indultunk meggyet szüretelni. a jó reménységgel, hogy nekünk is marad valami.

De úgy tűnik, hogy nem szeretnek a lopók gyalogolni, vagy hogy rendszeresebben vagyunk kint, mint máskor, vagy ki tudja, eddig még mindenünk megvan. Jó órában legyen mondva. Igaz, a múltkor valaki beengedte a lovát legelni a gyümölcsösbe, a maradékból láttuk, de annyival is kevesebb a vágnivaló fű.

Eső ott sem esett, fűvágásról szó sincs. A gazda a nagy kalapjában a meggyet szemezgeti.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lola hogy félt először ettől a kalaptól!

A meggyszedés eszközei:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Meggyfa, létra, kampó, Lola kutya. Aztán a létra mégse kellett, mert le tudtam hajlítani az ágakat annyira, hogy a földről elérjem. A létrára rátettem a vödröt. Le is esett. Szét is szóródott a meggy. Fel kellett szedni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mielőtt még valaki rámfogná, hogy nem dolgozom. A földről is én szedegettem össze a szétszóródott meggyet, így a szentek fent maradtak az égben.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez már az esti műszak a kis kertben. Megkapáltunk mindent, de legelőször meg kellett élezni a kapákat. Jani bácsinak van egy kis műhelye, Laci dolgozhat benne, ha kell. Látjátok a szikrafolyót a keze alatt? Az mind a hasához pattant, de nem égette ki a pólóját vagy a bürkéjét, hála Istennek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ta-dámm, ott a pici karfiol. Van akkora, mint az ötforintos. Ráhúzkodtam a levelét, és elhatároztam, hogy innentől locsolom, hogy nőjön. Meg is locsoltam tegnap este, és ma reggel is. De ma még megyünk arra, meglocsolom megint. Eshetne is, jelzem.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://epreskert.blog.hu/api/trackback/id/tr192980705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lac1 2011.06.13. 21:14:34

Ha nem írod, hogy az egy karfiol, én bizony másra gondoltam volna.

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2011.06.14. 14:53:28

@lac1: Mire? Szerintem nem lehet másnak látni.

lac1 2011.06.14. 16:05:20

@miriamele:
Az utolsó képről beszélünk?

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2011.06.14. 19:08:28

@lac1: Igen. Buta vagyok, mint a karfiol, de nem értem.

lac1 2011.06.15. 16:34:50

@miriamele:
Dehogyis. Szerintem meg olyan, mint egy nagy anyajegy...
:-(

Debra01 2011.06.16. 08:17:08

szia miramales
A kért hely amin olvashatod
http//munkaltatoi oldal.hu
Mivel nem egedte kimásolni magát így írtam be,
Úgy írja a törvény, hogy meghatározott idejő munkaszerződés legfeljebb 5 évig köthető. Ha a szerződés letelte után a munkáltató tudtával csak egy nappal is tovább dolgozik a munkavállaló, akkor határozatlan idejűnek kell kezelni.
Hasonló oldalakat is meglehet keresni, de munkajogászt is. De! A Baj megelőzése végett ajánlanám a jogvédelmi biztosítást.
Nekem ők segítettek,
Üdv Debra


süti beállítások módosítása