siófoki epreskert

Bár egy második emeleti lakásban élünk, szeretünk kertészkedni. Ezért mindig volt bérelt kertünk, de most hirtelen kettő is lett. Az új kertünkben hagyományos falusi módszerekkel szeretnénk zöldséget és bogyós gyümölcsöket termelni. Megosztjuk veletek a tapasztalatainkat, örömünket, bánatunkat, és, ha akarjátok, a munkánk eredményét is.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

ennyien néznek

web counter
free counters

Utolsó kommentek

  • lac1: Hahó Miriamele, semmi fejlemény? Év elejéig majdnem minden nap rád néztem, most már ritkábban, 3-... (2015.09.27. 23:20) Vége van....
  • Ms.Szarkasztika: Szia Nem ehhez a temahoz szolnek hozza. Kokeny lelohely ugyeben nyomozok.Tudnal nekem segiteni hol... (2014.11.21. 12:40) Vége van....
  • lac1: Megmondom őszintén, hogy a sok-sok kert között én már elvesztem. Igaz, nem is próbálom meg követni... (2014.07.25. 23:15) Vége van....
  • lac1: @miriamele: Köszi, ma éppen gombát szedni voltunk a tulajjal. Olyan rendes velem, hogy már tényl... (2014.07.25. 23:12) Ma végre lazább napom van.
  • miriamele: @lac1: Nahát, gratulálok! (2014.07.25. 21:01) Ma végre lazább napom van.
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • lac1: Hahó Miriamele, semmi fejlemény? Év elejéig majdnem minden nap rád néztem, most már ritkábban, 3-... (2015.09.27. 23:20) Vége van....
  • lac1: @miriamele: Köszi, ma éppen gombát szedni voltunk a tulajjal. Olyan rendes velem, hogy már tényl... (2014.07.25. 23:12) Ma végre lazább napom van.
  • lac1: @miriamele: csak a mamát tudom idézni, hogy a vert, franciázó Napóleon hazatérő seregéből valaki... (2014.07.10. 18:12) a béke szigete
  • lac1: Eh, na végre, egy igaz poszt. Van itt minden, kert, évzáró, családi buli, bográcsozás, minden, Ezt... (2014.06.22. 09:16) Június eddig
  • lac1: @miriamele: Hát pedig... és még ha szépen szednék, de ezek állatok ezek a rohadt cigányok, ezen... (2014.06.06. 22:26) Arra várok, hogy...

Linkblog

Tegnaptól többen vagyunk

2011.01.23. 17:39 - miriamele

Egy bozontos kiskutyával, aki majd kaparhat a kertben, ha akar, és persze, ha jó idő lesz. Eredetileg édesapámnak lett volna ölbéli állatnak, de nem fogadta el az unokájától, így ránk maradt. De nem baj, aranyos nagyon, és jól megleszünk vele. Amália egyelőre fixírozza, meg fújkod, ha nagyon közel megy hozzá, de nem lesz gond szerintem, hamar összeszoknak majd.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt visszük el az eredeti gazdájától. Úgy látszik, mintha egy nagy állat lenne, pedig borzasztó pici. Kisebb, mint Amália. Rá is adtam Amália piros pulóverét, amikor délután kivittem. Viccesen néz ki benne. Amáliának már kicsi az a pulóver, és azóta már kötöttem neki másikat. (Narancssárga ír mintásat.) Csak mielőtt azt mondjátok, szegény állat ruha nélkül maradt.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://epreskert.blog.hu/api/trackback/id/tr302607770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lac1 2011.01.23. 19:21:40

Két állat is már???
Szerintem a Laci fényképét direkt nem raktad ki...
Ez miféle kutyu?

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2011.01.24. 05:50:03

@lac1: Mert, hogy ő fényképezett. Kissé nehéz egy állattal a kezedben fényképezni. A kutyus az övé, de szerinted ki vitte hajnalok hajnalán sétálni? és kinek a zokniját harapja most?

lac1 2011.01.24. 10:09:09

@miriamele:
Aha...
Szegény Laci:
-azt kell mondania mindenkinek, a kutyu az övé,
-ha az övé, természetesen ő sétáltatja,
-természetesen egy jó kutya idegen zoknit nem tesz tönkre, csakis a gazdájáét.
Ha eljön az oltás ideje, akkor is a gazda oltat, fürdetni a gazda hajsamponjával szeret az a tüneményes állat, meg a párizsi is finomabb, ha a gazdi fizetéséből van...
Értem, értem.
:-)

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2011.01.25. 20:10:59

@lac1: Ma reggel illetve hajnalban ő vitte sétálni. És párizsit még a kutyával sem etetünk. :-)))))

lac1 2011.01.25. 22:16:15

@miriamele:
H-A-J-N-A-L-B-A-N?????
Többek között ezért nincs nekem semmilyen háziállatom.
Az egy plusz gyerek.
(de látom, a hajsamponos dolgot nem cáfolod! :-))))))))))) )
De tényleg, amikor még volt a lányomnak egy afrikai (egyiptomi?) ugróegere, az mulatságos jószág volt, abszolút igénytelen, még vizet sem kér, az összes folyadékot a szilárd táplálékból szerzi, pisi sem volt épp ezért, így hát szag sem, de amikor közölték, hogy fogkoptató izé kell neki, meg alom, meg vitaminos jutalomfalat... elegem volt.
Amúgy fene jó dolga volt, az állatkereskedő el sem hitte, hogy négy évig élt nálunk, mert hogy ő még két- esetleg három évesnél többet nem is hallott...
Csináltam neki a vitrinjébe mászókát, meg vettem neki olyan körbe-karikába futkosó izét, a gyerekek a régi VHS kazettákból mindig építettek neki labirintust, de elég hülye egér volt, sohasem ment át rajta...
Ennyi állat elég is volt nekem, habár... mostanában nézegetem a kaméleonokat.
A munkatársamnak meg az a bazi nagy pókja van, az sem igényes állat, a múlt hónapban mondta, hogy MOST MÁR baj lehet, mert a pók megkezdte a tizedik koplalásos hónapját.
Az ökörje, amikor a dög egyben levetette a szőrös külsejét, behozta és a nyakamba dobta. Mindenem égnek állt, állítólag világcsúcsot helybőlugrottam és egészen tetszett nekik a hangom is.

Yato Squaw 2011.01.27. 20:44:55

Édes ez a kutyuka, milyen kifejező a tekintete. Láthatnánk majd pulcsiban is?

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2011.01.27. 21:07:37

@lac1: Persze, hogy hajnalban. Nem tud angol vécére járni, a természet meg szólítja. Így is vannak balesetek, és még lesznek is hónapokig.
De mi már nem vagyunk gyakorló szülők, unokánk meg távol van, illetve leginkább nincs, csak Amália, a macskaunokánk, illetve most Lola, a kutyagyerek.
A pulcsis képei nem lettek jók, sajnos, pedig aranyosan áll neki.
Amikor sétálni visszük, Amcsika is jönni akar, de neki még pulóverben és nagykabátban is hideg van. Tavaly júliusban, amikor egy kicsit lehűlt a levegő, pulcsit kellett ráadni, amikor lementünk, mert különben a 18 fokban reszketett, mint a nyárfalevél. Hát még most, amikor egy fok sincs.

lac1 2011.01.29. 12:00:41

@miriamele:
Megpróbálom úgy kérdezni, hogy ne legyen belőle sértődés:
a korban előrehaladottABB nőknél (egyes tagjainál) a kisállattal való foglalkozás valami anyai ösztön maradéka a génekben?
Anyósom is megmagyarázhatatlanul furcsa módon viszonyul az állatokhoz, mondjuk ő nem veszi észre, én hiába mondtam neki és nevettem ki, de ugyanúgy beszélt a macskákhoz, mint annak idején az csecsemő unokáihoz.
Én, ha nagyobb lenne a kertem és kedvem szottyanna a kutyaszart összeszedni, akkor lenne kutyám, de csakis kint a kertben. Cica is, dettó. Elképesztő történeteket látok és hallok, a múlt héten vizitre mentem a karosszérialakatos haverhoz, és ő mesélte, hogy a szembe-szomszédja szobájában (45 éves egyedülálló nő, apjával lakik együtt) e saját ágyával megegyező második ágyban alszik egy agár kutya...
..
De a didergő cica érdekes látvány lehetett, olyant még nem láttam.

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2011.01.29. 15:44:50

Teljesen igazad van. Én is úgy beszélek az állatokhoz, mint a kisgyerekekhez. Lehet nevetni. Tényleg kevés gyerek van manapság, az ember lánya a tizedik saját után már az unokákkal foglalkozna, akkor nem kellene állatka gyerekpótlék gyanánt.

A Tyne folyó déli partja 2011.01.29. 18:17:17

@lac1: ehhez nem kell idősebb nőnek lenni. nekünk úgy általában volt állatunk, és beszélt hozzá anyám, én, tesóm, mindenki...életkortól, és nemtől függetlenül.
de szerintem, aki állatot tart, mind szokott.
most pl. évek óta nincs állat, mióta itt lakunk, ennek ellenére, tesóm beszél a szomszéd nyüszítő kutyához (amit nem is lát, mert bent van a lakásban), valamint, a múltkor mentünk egy kisállat kereskedésbe, és ott is beszélt az üveg mögötti gekkóhoz, hogy "hiába rejtőzöl, tudom, hogy ott vagy".
tesóm 33 éves férfi...

lac1 2011.01.29. 19:19:00

@Animacs (a Tyne folyó déli partja):
"...nem kell..."
Nem is úgy gondoltam, hogy csak és kizárólag "idősebb nő"-re jellemző az, amit kérdeztem. Csak esetleg náluk hatványozottabban előfordul-hat.
Én is beszélek hozzájuk ha olyan a helyzet (tűnj el vagy beléd rúgok), a viccet félretéve, milyen lehet a férfiak és nők közötti arány, aki túlzott figyelmet mutatnak állatok iránt?

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2011.01.30. 12:24:43

@lac1: 50:50 az én meglátásom szerint. Minden férfi, akit ismerek beszél az állatokhoz. Ma a második sétálás alkalmával csak férfiakkal találkoztunk, akik kutyát sétáltattak és beszélgettek az állattal. :-)))))))))

lac1 2011.01.30. 12:46:05

@miriamele:
Persze, senki nem állította, hogy a férfiak kussolnak. Hanem a "beszélés" időtartama, tartalma, esetleg a hanglejtés a problémás...

A Tyne folyó déli partja 2011.01.30. 15:03:35

@miriamele: szerintem is. akinek állata van, az beszél hozzá, tökmindegy a kora és a neme.@lac1: ugyanúgy beszélnek hozzá. pl. a tesóm a kocsi előtt ténfergő galambhoz is beszélt, (a sofőrülésről), hogy "menj már arrébb galambuci:) (hogy ne üsse el).

lac1 2011.01.30. 16:33:04

@Animacs (a Tyne folyó déli partja):
Elbeszélünk egymás mellett.
Lásd az előző h.sz.-omat.

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2011.01.30. 17:32:40

@lac1: Jöttünk hazafelé Szemesről, beálltunk a garázsba, és onnan jöttünk hazafelé az állattal. Találkoztunk egy javakorabeli férfival, aki leguggolt az állathoz és kutyuli-mutyulizott Lola kutya nagyobb örömére, illetve a férfinem nagyobb dicsőségére.
Az, hogy minden kóbor állat tudja, hogy én megyek arra autóval, az nagyon vicces. Szépen, annak tudatában mennek át előttem, hogy tudják, hogy lassítok, ha kell megállok. A testvérem előtt is, pedig ő férfi, két évvel idősebb, mint én. És látnátok az unokaöcséimet és a kismacskákat/kutyákat! Azt az édibédizést akármelyik lány megirigyelné.
Szegény Lac1, te meg kemény vagy, mint a vídia.

lac1 2011.01.30. 18:00:16

@miriamele:
Persze a kivétel erősíti a szabályt, mondhatni...
www.youtube.com/watch?v=QmvnAbh-v5k

A Tyne folyó déli partja 2011.01.30. 20:25:35

@lac1: a férfiak pont ugyanúgy beszélnek az állatokhoz, ahogy a nők szoktak.

A Tyne folyó déli partja 2011.01.30. 20:29:41

állat és férfi:
www.youtube.com/watch?v

@Animacs (a Tyne folyó déli partja): =Oq4ZlZcfHrY

amúgy a tesóm hanglejtése is teljesen meg szokott változni, mikor a macskához (galambhoz, gekkóhoz) beszél, valamint az összes állattartó férfi ismerősömé. sőt, még ha nem is beszél hozzá, hanem csak róla, már más a hangnem.

lac1 2011.01.30. 23:55:20

Ohó! Ez nem ugyanaz, mert a pofa produkálja magát a különlegesnek gondolt cicájával. Ez alapján az oroszlánszelídítőt is iderakhattad volna...
:-))))))))))))))))))))))

A Tyne folyó déli partja 2011.01.31. 20:13:03

@lac1: miért ő produkálja magát? nincs is a videón, nem csinál semmit, kizárólag beszél az állatához. mint az összes többi ember, akinek állata van, hiába is nem hiszed el.

lac1 2011.01.31. 23:15:07

@Animacs (a Tyne folyó déli partja):
Te most direkt csinálod? Most írom le harmadjára, hogy beszél a többi is, de:

lac1 2011.01.30. 12:46:05
@miriamele:
Persze, senki nem állította, hogy a férfiak kussolnak. Hanem a "beszélés" időtartama, tartalma, esetleg a hanglejtés a problémás...

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2011.02.01. 07:07:18

@lac1: :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
véded a nemlétező mundér sose-létezett becsületét.
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

lac1 2011.02.01. 16:57:56

@miriamele:
Dehogyis.
Idézlek téged:
"Teljesen igazad van. Én is úgy beszélek az állatokhoz, mint a kisgyerekekhez.
..
...az ember lánya a tizedik saját után már az unokákkal foglalkozna, akkor nem kellene állatka gyerekpótlék gyanánt."

A Tyne folyó déli partja 2011.02.01. 19:23:15

@lac1: én meg megismétlem, hogy a háziállat tulajdonosok mindegyike beszél az állatához, és bizony úgy, mint egy kisgyerekhez, kortól és nemtől függetlenül.


süti beállítások módosítása